April April din DUMMA sill!

HÄäääjjj Blooggeeeen! Denna dagen har varit kanon! Vi var lediga idag för det var kompletteringsdag och bara det är ju underbaaart! Vaknade av att solen sken in genom rullgardinen, gick upp, sminkade mig, åt och sedan mötte Carro vid Nolhaga för att kolla Äppelkriget. Jimmi och Emma kollade showerna med oss också! Efter det mötte jag Nadia på hälso för att träna, sedan blev de la sallaado på smoggan, och sedan bar det iväg till Göteborg. Där skulle Nadia byta ett par skor och vi kollade lite i affärer osv. Och självklart åt vi igen innan vi åkte hem till Alingsås igen. Fan vad mina pengar går till mat! Måste bli ändring på det, men nu när det snart är lov så kommer det nog inte gå så bra ;)
Påvägen hem körde vi massa aprilskämt, så april april för er som blev drabbade ;)
Pjuuh, nu har jag precis käkat upp ett helt tuggummipaket (påse) så jag lär ju få ont i magen snart. Haha, jag kan ju fan inte ha ett tuggummipaket ens i en dag!

Jaja, dagen är inte slut än. Ska nog komma på lite skämt dagen till ära ;)





//Emelie

Kommentarer
Postat av: Sandra

underbart solig och varm dag. jag har haft samma tuggummipaket under hela detta året, men sen har jag ju inte mycket pengar heller.

2009-04-01 @ 23:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0