3 April!

Tjenna bloggen!


Nu är det allt dags att jag uppdatera den här bloggen!
Den är så tråkig nu när Emelie bara uppdaterar massa tråkig skit hela tiden...haha skoja;)

Jag har jobba idag som barnvakt, de ringer alltså mig när de behöver extra hjälp! Fast nu har de faktiskt gjort upp ett litet schema så jag vet när och vilka tider jag ska jobba på. 
Så det blir ju super nu innan cypern så att jag kan tjäna in lite extra cash.

Idag efter skolan så var jag så himla sugen på att shoppa gärnet!!
Jag hitta  verkligen massor utav kläder som jag skulle vilja ha, det är så typisgt att  jag hittar så mycket nu när jag inte har pengar! Sen när man väl har pengar så hittar man aldrig något!! så stört..Som sakt  så jag måste spara min pengar!


























Ni som inte vet så har whitney port( (från the hills)  flyttat till New York från Los Angeles!
Hon har nu starat sin egna dokusåpa som heter The city! jag har inte sett på de än, men Jenni pratade om att den var jätte bra..framförallt så deras kläder väldigt snygga! Det kan allt vara värt att se på de någon dag. Avsintten kan du hitta på MTV's hemsida och så går det också på Lördagar klockan 18:00 ungefär:)

Nu ska jag faktiskt ta och sova, det är ju en dag imorgon också!
Imorgon kommer Emelie och sen på kvällen så blir det även FEST!! whihi :D

Godnatt! Pusshej! <3
// Vanessa Brown

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0