ÄNKLIEEEN friday

Vad skönt det vore att vara kille. Seriöst, idag gick jag upp 07:15 för jag skulle inte sminka mig eller något sånt, kändes helt underbart! Jag vet dock att det är ens egna val att sminka sig, fixa håret etc. Men alla tjejer gör ju det så. Vi skulle nämligen ha bad på morgonen, var dock inte med tillslut pga min förkyldning.
Hahah, dagens roligaste måste nästan vara på historialektionen idag. Vi skulle ha "jeapardy" och vi var 4 lag som skulle svara på frågor och alla lag hade olika läten. Vi var kossor. Vi fick slutfrågan mot "grisarna" om vem som skulle komma på sista platsen. Läraren kör en kuggfråga;

"Vart startade den franska revolutionen?"
"NÖFF! eller.. kan vi den?"
*alla skrattar*
"Är det.. England?! Eller?"

Ja, ni fattar nog själva att det inte var rätt svar. Haha. Efter skolan åkte jag till Göteborg för att gå på UF-mässan och kolla på Hannah och deras företag. De kom på tredje plats som "bästa UF-företag" av 240 möjliga. GRYMT! Så de gick vidare till Stockholm! Grattis till dom än en gång!





 


En fin bild på Hannah!

//Emelie

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till Hannah :D:D

2009-03-14 @ 11:56:11
URL: http://eimj.blogspot.com
Postat av: Sandra

fan vad bra att de kom trea! grattis till Hannah!

2009-03-15 @ 19:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0