Från värme till kyla

Japp, denna dagen pendlade oerhört drastisk. Fyfan vad tråkigt det känns, jag som var så glad imorse delvis pga det fina vårvädret!
På torsdagar har vi heldagar med Radio i skolan så jag och Amanda skulle vara programledare för ett direktsändt program som skulle sändas klockan 15:00 (!). Herregud, vi behöver ju inte 7 timmar att förberede en sändning, vi behöver kanske 2-3 om vi jobbar effektivt. Så vi satt i cafét först i väntan på att klockan skulle ticka fortare och sedan cyklade vi till stan och käkade på Espresso House. Finns det något bättre än chailatte? - Nope, skulle inte tro det!
Efter det så göttade vi till det lite med happy hour, haha. Dålig vana att vara onyttig på torsdagar. Eller jag har rättare sagt varit onyttig hela veckan, ändrig snarast!
Sändningen gick väl bra och vi pratade om resor, mest improvisation. Men det var ju bara att babbla på eftersom det är ett lätt ämne att snacka om.
Sedan åkte jag förbi Ica för att köpa balsamvinäger, keso och halstabletter (vilken jävla blandning?) Så jag har stått och lagat mat tills lördag hela dagen, gjorde lite fel men hoppas de kommer smaka ändå ;]

Menmen, rubriken talar för sig själv. Alla är ju redan medvetna om vädrets drastiska vändning. Brrrr, vill inte ha snö.






Får bli en bild på mig och Amanda från halloween. BU.

//EMELIE


 


Kommentarer
Postat av: Amanda-h

Allt stämmer!

2009-03-13 @ 07:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0