Måndag

Hejhejhej! Länge sen jag skrev i bloggen känns det som. Just nu sitter jag här och slappar mig, ska snart kolla Prison Break med syrran tror jag. Kan berätta lite om min dag. Hade sovmorgon till 09:20 och slutade 11:30 (!) men jag och Linnea skulle bli intervjuade i treornas tv-program klockan 1 så vi fick underhålla oss tills de. Så vi käkade lunch på stan. Efter tv-grejen var slut åkte jag hem, kollade lite oth, sedan mötte en del av maggan och köpte present till Emma :) Efter det tränade jag med LInnea och Hannah :) Det fick bli challange, kommer säkert ha träningvärk imorgon!


Jaja, en annan sak. JAG ÄLSKAR KESO!




//Emelie

Kommentarer
Postat av: Emma

har ni redan köpt present, åh :)

2009-03-24 @ 07:10:08
URL: http://eimj.blogspot.com
Postat av: johanna

haha, erkänn! just nu käkar jag Keso på allt . På våfflorna, i pannkakorna, på mackan med frukt, till lasange, i yoghurt... Hur gott som helst :D

2009-03-26 @ 21:07:21
URL: http://johannaaversund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0