Maskerad

Japp, igår var det maskerad på schemat. Jag och Hannah lagade käk så var det en stor tjejmiddag + maskerad :) Riktigt trevligt, alla tjejer fick berätta om de pinsammaste de varit med om och det var riktigt kul att höra! Haha, vissa historier var sjukt roliga. Jag, Vanessa, Jenni och Hannah gjorde oss iordning tillsammans hemma hos mig :) Dock fick jag bara fyra bilder från kvällen igår, pga urladdat batteri! Så jävla störande eftersom jag hade laddat det samma dag (?) Mycket knepigt. Kvällen var väl halvlyckad, det var ju varken superkul eller misslyckat. Mycket trevligt folk var det såklart iallafall! :] Men kan ju säga att det blev lite för mycket av det goda, är så tacksam att jag har alla mina vänner. Vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade Vanessa, Hannah och Amanda! Ni är änglar.

Vad är inte den bästa bakismasten om inte MCDONALDS! Så där käkade jag precis med Vanessa och Jenni. Mc feast fick de bli - den absolut godaste. Det har också kommit en ny smak på mcflurry med Oreo, var såklart tvungen att testa ;) Mycket god tycker jag! Men imorgon börjar det, ska försöka bli nyttig igen, känns bra att skriva det i bloggen så känner jag mer press, haha!

Jaja, här kommer lite få bilder från igår! Tog mycket fler än 4 bilder men de har försvunnit på kameran eller något :S



Hannah och jag, mitt vänstra öga är åt helvete. Carro sprutade sprit i det med sin doktorspruta, haha. Fan vad stört det ser ut om man kollar länge!


Felicia och Carro/Spritsprutarn ;)


Joline ;)


Och slutligen Vanessa snyggingen!

Tack alla som kom igår, jättetrevligt!

//Emelie

Kommentarer
Postat av: Line

bra utklädnad ni hade :D

2009-03-15 @ 17:32:39
URL: http://fineliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0