Snacka om KORKAD!

HÄÄJJ bloggen! Just nu sitter jag och funderar på om det verkligen sitter en skruv lös i min skalle asså. Nu ska ni få höra hur smart jag har varit denna morgon!
*Väckarklockan ringer* (07:30) jag snoozar i en halvtimma, går upp, jäspar, sminkar mig, fixar håret, äter frulle, packar väskan. Tåget skall avgå klockan 09:30 och klockan 09:05 kollar jag min plånbok ifallifall och vad ser jag?! (eller rättare sagt, vad ser jag INTE) Inget fritidskort! Helvete!
Jag vänder upp och ner på mitt rum, ringer Hannah för att kontrollera så att jag inte har lånat ut det. Funderar på vilka fickor jag kan ha lagt det i, springer fram och tillbaka och kollar i plånboken ett tiotal gånger till, för vem vet, det kankse kommer tillbaka ju mer man kollar? Men icke det.
TILLSLUT hittade jag det, det låg på övervåningen i köket (!?!?!??!?) så jag kastade i de sista sakerna i väskan, la fritidskortet i min skinnjacka, sket i att borsta tänderna och slängde på mig skorna och tog på mig en jacka och susade iväg på cykeln.
Flåset var på högsta nivå och när jag hade kommit en tredjedels påväg (?) så kollade jag ner på mig själv, möttes då min blick av en svart skinnjacka? Nej, of course not. Jag hade tagit EN ANNAN JÄVLA JACKA! Så, nu sitter jag här och får invänta nästa tåg. Så det blir ingen Kevin Borg för min del. Blööööö.



//Smartis-Emelie

Kommentarer
Postat av: emma

Fyfan vad jobbigt! Jag hatar stress!

2009-03-28 @ 19:56:50
URL: http://eimj.blogspot.com
Postat av: Sandra

jävlar vad arg jag skulle vara i det läget, haha. stress fungerar inte.

2009-03-29 @ 13:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0