Söndag

Hejhej! Nu är jag i Alingsås igen och har precis tagit mig en varm dusch, inte fel inte. Och imorgon är det dags för skola igen, men bara en vecka kvar till lovet! Känns helt underbart. Har dock bara fått två jobbtider, menmen - bättre än inget! Under lovet vill jag hitta på massa roliga saker!
Läste precis att det var ca 1 miljard människor på jorden som deltagit i Earth Hour (för de som inte redan läst de) och det är ju jättebra! Idag sa Vanessa såhär till mig imorse "jag känner för att göra något galet idag" så, det galnaste vi kunde komma på var att skriva ett brev till en gammal klasskamrat som flyttade till Stockholm i trean, vi hittade hennes address och skrev ett brev. Haha, galet va? ;] (hoppas ni fattar ironin) Det var ju inte speciellt galet för att vara oss, menmen!

Så här kommer lite bilder från fredags:





//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0